Relokációs koordinátor
Ha pörgős munkára vágysz, szívesen foglalkozol emberekkel, és szereted az adminisztrációt is, ez egy remek lehetőség Számodra!

Tasks
- Külföldi munkavállalók magyarországi munkavégzéséhez szükséges feltételek és hivatalos dokumentumok ügyintézése (vízumok, kül. típusú tartózkodási és munkavállalási engedélyek)
- Aktív kapcsolattartás a hatóságokkal (OIF, NAV, OEP,) és további intézményekkel, szervezetekkel (OFFI, Konzulátus, Külképviseletek)
- Relokációs folyamatok kezelése, nyomonkövetése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal, koordinátorokkal
Our offer
- Alapbéren felül cafeteria juttatások, belső szabályzatunk alapján negyedéves bónuszt biztosítunk
- Céges laptop, telefon (egyéni használatra is)
- Home office lehetőség
- Vidám, együttműködő csapat tagja lehetsz
- Rugalmas munkaidő beosztás
- Támogató munkahelyi környezet
- Készségfejlesztő tréningeken gyarapíthatod a tudásod
- Szuper csapatépítőkön vehetsz részt
Expectations
- Harmadik országbeli munkavállalók relokációs eljárásaiban szerzett tapasztalat
- Felsőfokú angol nyelvtudás
- Minimum középfokú végzettség
- MS Office haladó szintű ismeretek
- Pozitív, feladatorientált, nyitott személyiség
- Rugalmasság, terhelhetőség
- Kiváló kommunikációs képesség, szervezőkészség
- Előny: B kategóriás jogosítvány