Ügyvédi irodai adminisztrációs feladatok - szerződések előkészítése, iktatása, ügyviteli rendszerben való nyilvántartása stb.
Ügyvédi iroda ügyviteli rendszerében történő adminisztráció
Egyéb adminisztrációs feladatok – postázás, nyilvántartások vezetése, levelezés (angol és magyar nyelven), emailek írása , előkészítése, továbbítása stb.
Egyedi esetekben kutatás előre meghatározott témákban
Pénzügyi adminisztráció (beérkező számlák iktatása, adminisztrációja)
Marketing asszisztensi feladatok – Javaslattétel Linkedin posztokra, ezek előkészítése, majd megosztása; asszisztencia a havi hírlevelek előkészítésében, kiküldésében; asszisztencia a honlap kezelésében
Elvárások
Aktív / passzív nappali tagozatos jogviszony vagy Kismama státusz (GYED/ GYES)
4 órás munkavégzés, Hétfő, szerda, péntek - irodai, Kedd, csütörtök- Home office
Microsoft Office alkalmazások (outlook, word, excel) magas szintű ismerete és használata
Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
Alapszintű számviteli ismeretek
Angol nyelvtudás (B2)
Előny: Ügyvédi irodában szerzett tapasztalat, Canva, Word Press ismerete