Bérszámfejtés szolgáltatás ügyfeleinknek

Bérszámfejtés szolgáltatásunkkal hatékony és biztonságos megoldást kínálunk azon ügyfeleinknek, akik egy tapasztalt, és erre a területre szakosodott szolgáltatóra szeretnék bízni vállalatuk bérszámfejtési feladatait. Együttműködésünk során a bérszámfejtési feladatok komplex ellátása mellett magas szintű szakmai támogatást, tanácsadást is nyújtunk.
A bérszámfejtés kiszervezésének előnyei:
- munkaerőbiztonság:
nem kell aggódnia a bérszámfejtő betegsége, szabadságolása, hirtelen felmondása miatti helyettesítésen - időt és költséget takarít meg, hiszen nem kell számolnia az üzemeltetési költségekkel és a kapcsolódó feladatokkal, marad ideje a fő tevékenységére fókuszálni, ezzel növelni tudja hatékonyságát
- csökkennek a cégére nehezedő adminisztrációs terhek és átláthatóbbá válnak a költségei
- fix költség helyett létszámarányos szolgáltatási díjjal kalkulálhat


Miért válasszon minket?
- komplex bérszámfejtési feladatok ellátásában 35 év tapasztalattal rendelkezünk
- on-site szolgáltatást, dedikált kapcsolattartást biztosítunk – idegen nyelven is, személyes ügyfélszolgálattal
- projekt bevezetés során dedikált csapatot / kollégát biztosítunk a partnerek részére
- modern, papírmentes, önkiszolgáló szoftveres megoldásokat alkalmazunk (e-munkaidő, e-bérjegyzék, e-cafeteria, dokumentumok digitális aláírása)
- online rendszer-összeköttetéseket biztosítunk ügyfeleinkkel
- saját fejlesztői csapattal rendelkezünk költséghatékony megoldásokat kínálunk
- saját belső riportrendszert biztosítunk, az egyedi igények kezelésére
Szolgáltatásaink
-
Bérszámfejtés szolgáltatás
A bérszámfejtés szolgáltatás magában foglalja a munkavállalók havi bérelszámolását, a jogszabályoknak megfelelő adó- és járulékkötelezettségek számítását, valamint a szükséges bevallások és adatszolgáltatások elkészítését és benyújtását az illetékes hatóságok felé. A szolgáltatás biztosítja a pontos és időben történő kifizetéseket, a bérjegyzékek és egyéb kapcsolódó dokumentumok előállítását, valamint a munkaügyi nyilvántartások vezetését. A modern bérszámfejtési rendszerek használata minimalizálja a hibalehetőségeket, és biztosítja a munkáltatók számára az átlátható és hatékony bérügyintézést. -
Társadalombiztosítási ügyintézés / számfejtés
A társadalombiztosítási ügyintézés és számfejtés a munkáltató és a munkavállalók társadalombiztosítási kötelezettségeinek pontos és szabályos teljesítésére irányul. Ez magában foglalja a munkavállalók be- és kijelentését a társadalombiztosítási rendszerbe, a betegszabadságok, táppénzek, anyasági ellátások és egyéb juttatások számfejtését, valamint a szükséges nyilvántartások vezetését és adatszolgáltatások teljesítését. A szolgáltatás biztosítja a jogszabályoknak való megfelelést és csökkenti a munkáltatók adminisztrációs terheit. -
Bérszámfejtési audit
A bérszámfejtési audit célja a munkáltató bérszámfejtési és társadalombiztosítási eljárásainak ellenőrzése a hatályos jogszabályoknak való megfelelés szempontjából. Az audit két fő területet vizsgál: a törvényi megfelelőséget és a bérszámfejtési folyamatok hatékonyságát. A törvényi megfelelőségi vizsgálat feltárja az esetleges hibákat, kockázatokat és hiányosságokat, míg a folyamatfelülvizsgálat célja a működés optimalizálása, az automatizálási lehetőségek azonosítása és a költséghatékonyság javítása. Az audit során szakértők elemzik a bérszámfejtési rendszereket, a jelentési kötelezettségek teljesítését és a belső ellenőrzési mechanizmusokat, majd javaslatokat tesznek a szükséges fejlesztésekre. -
Munkaügyi, bérszámfejtési tanácsadás
A munkaügyi és bérszámfejtési tanácsadás célja, hogy a munkáltatók számára naprakész és szakértői támogatást nyújtson a munkaügyi és bérszámfejtési kérdésekben. A tanácsadás kiterjedhet a munkaviszony létesítésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos jogi és adminisztratív feladatokra, a bér- és juttatási rendszerek kialakítására, a munkajogi változások követésére, valamint az adó- és járulékkötelezettségekre vonatkozó kérdésekre. A szolgáltatás segít a vállalatoknak abban, hogy jogszerűen és hatékonyan működjenek, minimalizálják a munkaügyi kockázatokat, és optimalizálják a bérköltségeket. -
Munkaügyi rendszerek üzemeltetése
A munkaügyi rendszerek üzemeltetése magában foglalja a vállalatok számára elengedhetetlen digitális rendszerek működtetését, karbantartását és fejlesztését. Ilyen rendszerek közé tartozik például a munkaidőnyilvántartó rendszer, amely biztosítja a pontos és átlátható munkaidő-kezelést, a cafeteria rendszer, amely lehetővé teszi a munkavállalói juttatások egyszerű és hatékony kezelését, valamint a dokumentumok digitális aláírását biztosító megoldások, amelyek gyorsítják és biztonságosabbá teszik a munkaügyi dokumentáció kezelését. A modern technológiai megoldások alkalmazása növeli a hatékonyságot, csökkenti az adminisztrációs terheket és biztosítja a jogszabályi megfelelést.
Felkeltettük érdeklődését?
Vegye igénybe díjmentes konzultációnkat, hogy közelebbről megismerhesse szolgáltatásunkat!
Kapcsolat
Balogh Álmos
Outsourcing bérszámfejtési vezető
almos.balogh@whc-group.com
Szakály Balázs
Bérszámfejtési üzletágvezető
balazs.szakaly@whc-group.com
Borosán Boglárka
Sales Expert
boglarka.borosan@whc-group.com
LIFE AT WHC
Szeretnéd megtudni, milyen a WHC-nál dolgozni? Ismerd meg csapatunk mindennapjait, vezetőinket, értékeinket és vállalati kultúránkat.
