Ügyvédi irodai asszisztens

Feladatok
- Ügyvédi irodai adminisztrációs feladatok - szerződések előkészítése, iktatása, ügyviteli rendszerben való nyilvántartása stb.
- Ügyvédi iroda ügyviteli rendszerében történő adminisztráció
- Egyéb adminisztrációs feladatok – postázás, nyilvántartások vezetése, levelezés (angol és magyar nyelven), emailek írása , előkészítése, továbbítása stb.
- Egyedi esetekben kutatás előre meghatározott témákban
- Pénzügyi adminisztráció (beérkező számlák iktatása, adminisztrációja)
- Marketing asszisztensi feladatok – Javaslattétel Linkedin posztokra, ezek előkészítése, majd megosztása; asszisztencia a havi hírlevelek előkészítésében, kiküldésében; asszisztencia a honlap kezelésében
Amit kínálunk
- Br. 2500 Ft / óra
- Rugalmas munkavégzés
- Hibrid lehetőség
Elvárások
- Aktív / passzív nappali tagozatos jogviszony vagy Kismama státusz (GYED/ GYES)
- 4 órás munkavégzés, Hétfő, szerda, péntek - irodai, Kedd, csütörtök- Home office
- Microsoft Office alkalmazások (outlook, word, excel) magas szintű ismerete és használata
- Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- Alapszintű számviteli ismeretek
- Angol nyelvtudás (B2)
- Előny: Ügyvédi irodában szerzett tapasztalat, Canva, Word Press ismerete