Irodavezető / Front Office Manager

Feladatok
- a részleg szakmai felügyelete és irányítása; folyamatos, rendszeres napi ellenőrzése
- a részleg magas színvonalú, gazdaságos működésének és a szállodai előírások betartatásának biztosítása
- a Front Office működési folyamatainak koordinálása
- vendégek szívélyes és professzionális fogadása, tájékoztatása
- a vendégészrevételek és vendégpanaszok professzionális kezelése
- a részleg folyamatos működéséhez szükséges adminisztratív feladatok ellátása
- riportok készítése a vezetőség felé
Amit kínálunk
- színes, változatos munka
- hosszútávú, stabil munkahely
- megújult, kiváló munkakörülmények
- alapbéren felül szervízdíj és mozgóbér
- lojalitási bónusz (min. 1 év munkaviszony után maximum 7%)
- térítésmentes étkezés munkanapokon
- utazási költségtérítés nem büki lakóhely esetén (20 Ft/km)
- szakmai és önfejlesztő képzések
- kedvezményes pihenési lehetőség partnerszállodáinknál
- előrelépési- és fejlődési lehetőség a cégcsoport által üzemeltetett egyéb szállodákban
Elvárások
- idegenforgalmi/szállodaipari területen szerzett végzettség előny
- középfokú német és angol nyelvtudás
- vezetői vagy vezető-helyettesi gyakorlat előny
- felelősségteljes, megbízható, önálló munkavégzés képessége
- jó vezetői, szervezői és együttműködési képesség
- dinamikus, eredmény- és sikerorientált személyiség
- kiváló kommunikációs készség
- számítógépes ismeretek
- vendégközpontúság
- hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat