Service Digitalization Assistant Manager

Feladatok
- Digitális szervizrendszerek bevezetése és támogatása
- MyService rendszer országos bevezetésének támogatása
- Adatalapú döntéstámogatás és riportálás
- Anyagok lokalizálása
- Alapszintű IT problémák kezelése
- Alkatrész kosarak monitorozása, optimalizálási lehetőségek keresése
- IRIS rendszer bevezetése
- Oktatások tartása
Amit kínálunk
- Versenyképes fizetés és vonzó juttatási csomag
- Széleskörű egészségügyi csomag
- Home Office lehetőség és modern iroda
- Globális multinacionális háttér: Egy meghatározó iparági szereplő csapatában dolgozhatsz, miközben az európai színtéren is fejlődhetsz.
- Teljeskörű munkafeltételek: Laptop, mobiltelefon és minden más eszköz, amire szükséged van.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség, elsősorban informatikai, gazdasági vagy műszaki területen
- Tapasztalat digitális rendszerek, CRM, DMS vagy hasonló területen
- Magasszintű informatikai háttértudás (adatbázis-kezelés, riportálás)
- Magabiztos Excel- és PowerPoint-használat
- Előny: webfejlesztési ismeretek (HTML, JavaScript, MySQL), alapvető programozási ismeretek (Go, PHP, Python), Adobe Experience Manager vagy Salesforce tapasztalat
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Precizitás, rendszerszemlélet, önállóság
- Jó problémamegoldó és projektmenedzsment készségek