Budapest/Home Office

Service Digitalization Assistant Manager

WHCSZ13203 / Budapest/Home Office
...
Jelentkezem az állásra

Feladatok

  • Digitális szervizrendszerek bevezetése és támogatása
  • MyService rendszer országos bevezetésének támogatása
  • Adatalapú döntéstámogatás és riportálás
  • Anyagok lokalizálása
  • Alapszintű IT problémák kezelése
  • Alkatrész kosarak monitorozása, optimalizálási lehetőségek keresése
  • IRIS rendszer bevezetése
  • Oktatások tartása

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és vonzó juttatási csomag
  • Széleskörű egészségügyi csomag
  • Home Office lehetőség és modern iroda
  • Globális multinacionális háttér: Egy meghatározó iparági szereplő csapatában dolgozhatsz, miközben az európai színtéren is fejlődhetsz.
  • Teljeskörű munkafeltételek: Laptop, mobiltelefon és minden más eszköz, amire szükséged van.

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség, elsősorban informatikai, gazdasági vagy műszaki területen
  • Tapasztalat digitális rendszerek, CRM, DMS vagy hasonló területen
  • Magasszintű informatikai háttértudás (adatbázis-kezelés, riportálás)
  • Magabiztos Excel- és PowerPoint-használat
  • Előny: webfejlesztési ismeretek (HTML, JavaScript, MySQL), alapvető programozási ismeretek (Go, PHP, Python), Adobe Experience Manager vagy Salesforce tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Precizitás, rendszerszemlélet, önállóság
  • Jó problémamegoldó és projektmenedzsment készségek
Jelentkezem az állásra Jelentkezem az állásra

Inkább más típusú munka érdekelne?


Látogass el többi állásportálunkra is, hátha ott találod meg, amit keresel!