Szigetszentmiklós

Vevői reklamációkezelési és minőségbiztosítási munkatárs

...
Jelentkezem az állásra

Feladatok

  • Támogatás nyújtása szükség esetén akár országos szinten is, más osztályok bevonásával (ügyfélszolgálat, szállítás, operáció, módszertan)
  • Ismétlődő és súlyos vevői problémák azonosítása, elkülönítése, kijavítása és megelőzése
  • Annak biztosítása, hogy az ellenőrzési terv alkalmazása összhangban legyen a hibamód- és hatáselemzéssel (FMEA) – a raktári műveletek ösztönzése a kockázatok megelőző jellegű azonosítására és kezelésére
  • Aktív kommunikáció más osztályokkal a problémák kezelése és megoldása érdekében
  • Jogszabályi előírásoknak és belső utasításoknak való megfelelés folyamatos ellenőrzése
  • ISO belső auditok vezetése és/vagy levezénylése

Amit kínálunk

  • Kiemelt bérezés
  • Bejárás támogatás, vagy ingyenes céges buszjárat Budapestről
  • Home office lehetőség
  • 8:00-16:00-ig tartó munkavégzés, irodai környezet

Elvárások

  • 1–2 év szakmai tapasztalat
  • Folyékony angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
Jelentkezem az állásra Jelentkezem az állásra

Inkább más típusú munka érdekelne?


Látogass el többi állásportálunkra is, hátha ott találod meg, amit keresel!