Budapest/Home Office,

Service Digitalization Assistant Manager

Hivatkozási szám WHCSZ13203
Vissza

Budapest/Home Office Vissza Service Digitalization Assistant Manager Hivatkozási szám WHCSZ13203

Jelentkezem az állásra
A Service Digitalization Assistant Manager pozíció célja a cég digitális szervizfolyamatainak fejlesztése és országos szintű bevezetése a márkakereskedői hálózatban. A munkakör elsősorban a MyService és IRIS rendszerek implementálását, a szerviz webshop fejlesztését, valamint adatvezérelt működés kialakítását támogatja.

Feladatok

  • Digitális szervizrendszerek bevezetése és támogatása
  • MyService rendszer országos bevezetésének támogatása
  • Adatalapú döntéstámogatás és riportálás
  • Anyagok lokalizálása
  • Alapszintű IT problémák kezelése
  • Alkatrész kosarak monitorozása, optimalizálási lehetőségek keresése
  • IRIS rendszer bevezetése
  • Oktatások tartása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség, elsősorban informatikai, gazdasági vagy műszaki területen
  • Tapasztalat digitális rendszerek, CRM, DMS vagy hasonló területen
  • Magasszintű informatikai háttértudás (adatbázis-kezelés, riportálás)
  • Magabiztos Excel- és PowerPoint-használat
  • Előny: webfejlesztési ismeretek (HTML, JavaScript, MySQL), alapvető programozási ismeretek (Go, PHP, Python), Adobe Experience Manager vagy Salesforce tapasztalat
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Precizitás, rendszerszemlélet, önállóság
  • Jó problémamegoldó és projektmenedzsment készségek

Ajánlatunk

  • Versenyképes fizetés és vonzó juttatási csomag
  • Széleskörű egészségügyi csomag
  • Home Office lehetőség és modern iroda
  • Globális multinacionális háttér: Egy meghatározó iparági szereplő csapatában dolgozhatsz, miközben az európai színtéren is fejlődhetsz.
  • Teljeskörű munkafeltételek: Laptop, mobiltelefon és minden más eszköz, amire szükséged van.
A Service Digitalization Assistant Manager pozíció célja a cég digitális szervizfolyamatainak fejlesztése és országos szintű bevezetése a márkakereskedői hálózatban. A munkakör elsősorban a MyService és IRIS rendszerek implementálását, a szerviz webshop fejlesztését, valamint adatvezérelt működés kialakítását támogatja.
Jelentkezem az állásra Hasonló állások

Megnéznéd a hasonló pozíciókat?

Hasonló állások

Megnézem a teljes listát
Hasonló állások listája
Nem találta meg a megfelelő állást?
Küldje el önéletrajzát!
Elküldöm

Büszkék vagyunk rá, hogy 2021-ben negyedszer is elnyertük a Kincentric
Legjobb Munkahelyek Díj kitüntetést!

aon award 2018
kincentric award 2019
kincentric award 2020
kincentric award 2021
Családbarát Vállalat 2024